Jill 30 år

MMS

Jill ōppnar paketet från Simon & Hanna... en prutkudde.

När vi frågade Simon vad han tyckte att vi skulle ge till Jill så sa han en prutkudde, så SImon & Hanne gav Jill en prutkudde i 30-års present men och fick också smycken(halsbans & örhänge) från Pilgrim.

På förmiddagen hade SImon även var på lagfotografering för sitt fotbollslag samt tagit individuella bilder, jag tror bilderna blev bra. Jag(Christer) är hudvudansvarig för Simon lag så även jag var med på lagfotot och sen föll det på min lott att skriva vad alla barnen heter så det blev rätt på lagfotot, vilket inte var helt lätt. Det är ganksa många barn att hålla ordning på, bara igår kallade jag en kille Hannes flera gånger och jag tyckte att det var lite konstigt att han inte reagerade..tills jag kom på att han heter Alexander.  :-)



Sen på kväll en kom Kenneth, Jenny, Julia och Maja på middag och det var full fart, framförallt småtjejerna lekte hela tiden. Ända till halv ett på natten... Simon & Hanna var väldigt svåra att väclka på söndagmorgonen. Vi väckte dem vid 09.30.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0