Pappas första semesterdag

Idag var det min(Christer) första semesterdag, så idag var det bara att börja gräva för den nya gungan. Gick väl ganska bra tills jag kom till sista hålet där en stor sten fanns och som inte gick att flytta på, så det var bara flytta alla hål lite. Som tur var hade jag gjort plint-diken så det var "bara" att förlänga dikena.

Simons klasskompis Mattias var och lekte några timmar och till lunch så blev det pannkakor och allt gick åt.


Mitt på eftermiddagen skulle jag och SImon klippa oss så då bar det av ner till Huddinge Centrum och vi avslutade med en glass. Simon tog en Cornetto Jordgubb och Hanna en GB Sandwich, till min förvåning men det gick ner i ett rasande tempo.



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0