Intervju

På tisdag ska jag på ytterligare en intervju för tjänsten i Västberga. Efter att ha intervjuat 4 personer har jag och en till gått vidare till en sista intervju. Har inte hört någonting än om jobbet i Huddinge/Flemingsberg.
Samtidigt försöker min nuvarande chef att hålla mig kvar på jobbet tills nästa sommar då flytten ska äga rum.
Det är många tankar som far runt i mitt huvud för tillfället.

I morgon börjar Simon på bollskola och på söndag är det avslutning på fotbollen.
Vi ska försöka hitta på någonting någon aktivitet för Hanna.

Just nu försöker Simon lära sig prata danska, han har lyckats ställa om språket på sin lilla dator och jag har ingen aning om hur man ändrar tillbaka till svenska.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0