Hanna hos logoped

Igår, onsdag var Hanna hos logopeden. Förra gången vi var där var i juni. Hon har kommit jättelångt med sitt tal bara under sommaren, men behöver stöd för att komma igång. Logopeden ska även ta kontakt med förskolan så att hon får talträning även där. Personalen ska få hjälp med hur dom kan hjälpa Hanna.

I tisdags var jag på tredje och sista intervjun för jobbet i Västberga, vi var två kvar av alla sökande. Efter att ha funderat en hel del så ringde jag till rekryteringskonsulten igår och tog tillbaka min ansökan. Det var någonting med jobbet som inte kändes lockande förutom att lönen inte alls var vad jag begärde.
Idag ringde rekryteringskonsulten igen om ett nytt jobb, denna gång i Älvsjö. Tycker om när det är nära :)
Ska till företaget på intervju imorgon em. Vi får se hur det går.

Idag ska Simon klippa sig, han är ganska långhårig. Och ikväll ska vi börja tömma hans rum inför ommålningen i helgen.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0