Konferens med ÅF

Var på höstkonferens med ÅF-System Kista igår. Innan konferensen hade vi gjort en slags light-version av personlighetstest, man fick en vecka innan via weben besvara på 28 påstådenden och ange vilket alternativ som passade bäst samt sämst in på en själv.

Igår fick då resultatet av testet och som åskådliggörs i 4 olika färger; rött, gult, grönt samt blått och det var även uppdelat i grundbeteende samt anpassade beteende.

Högst fick jag av grönt vilket är stabilitet. En person med högt grönt vill ha stabilitet, säkerhet samt ogillar förändringar.  Vidare fick jag gansk högt på gult vilket är de som kan influera andra och engagera andra och som är optimistiska.

I grundbeteende hade lågt på rött men betydligt högre på rött i anpassat, beror nog på rollen som objektledare.

Det blåa var högra i grundbeteende som lägre i det anpassade.

Hinnder inte kolla detaljer nu, återkommer med mer info.

SImon ska till sin idrottsskola om 25 min och jag ska och köpa present då Simon ska på kalas senare idag.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0