Gaaahhh...ingen plattläggning till helgen

Jag och Susanne har slitit som djur för att få bort alla plattor till imorgon(onsdag) då det var sagt att plattläggaren skulle komma och börja arbeta med olika massor(grus,sand och jord). Idag så ringer jag honom för att kolla lite samt berätta att vi inte fått tag i mursten(ska även göra en liten mur) pga av att de är slut hos tillverkaren.

Pratat lite om väder och vind med honom för att sen ta det här om murstenarna, som han också inte har fått tag i och ligger då efter sitt schema pga denna materialbrist. Efter ett tag framkommer det att han inte kan komma förrän i slutet av oktober alternativt första helgen i november..... RIDÅ.  :-(

Susanne och jag har löjligt lite stenar kvar att ta bort men nu är det väldigt gott om tid att ta bort de där sista stenarna. Först var det sagt att at plattläggarna skulle komma nu till helgen... hantverkare. 

"##%&/¤%/(#%"%%#" - är väl min kommentar till det hela.

Det som oroar lite nu var att han sa: "hoppas att inte vintern kommer tidigt för då går det inte att jobba..."

Sen har vi det där härliga att alla sand kommer in i hallen, får dammsugarn går varje dag.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0